I've been Tagged

1. Copy badge "2008 Cute Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (anda di-tag!)
Dapat Tag ni dari My Future Besan Owyn...hahaha...
Sori la Owyn sebab hari ni baru sempat nak buat karangan ni.
Owyn ni saya kenal masa di forum wmc. Tapi belum pernah bersua muka. Borak2 online je. Owyn ni sangat berbakat dalam menghias dan berkraf. Saya suka tengok hasil sentuhan dia yg pinky2 sebab saya pun crazy ngan pink ni. Yang terbaru saya teruja sungguh tengok biskut & cuppies buatan Owyn. Tinginnyeee....Tak nak hantar ke kat bakal besan ni Owyn???Harap2 satu hari nanti boleh jumpa bukan saja Owyn malah semua sahabat2 onlineku..
10 PERKARA TENTANG AKU YANG KORANG SEMUA PERLU TAHU...(Ye ke???)
1. Sangat suka berkraf .
Saya suka decoupage, painting, mengubah bunga, gubah hantaran, make over barang2 lama, folk art, menjahit dan macam2 lagi lah yang berkaitan dengan kraf. Tak tidur pun takpe asalkan dapat siapkan projek kraf. Sekarang ni tingin nak buat clay pulak. Belum sempat nak cuba lagi. Tingin nak buat doll,teapot,cakes yg size besar2 ibu jari je..Comeinyee...
2. Kalau marah suka diam je.
Muka jangan citer la, masam macam cuka.
3. Tak suka membebel.
Saya pun pening kalau dengar orang membebel..
4. Tak suka masak.
Tapi disebabkan memasak tu salah satu tanggungjawab, jd masak la jugak.
5. Lasak walau orang tengok saya ni macam lembik je.
Nampak macam tak bermaya lah...mcm sakit lah... Tu yang selalu saya dengar. Tapi sebenarnye saya ni jenis ape yg orang lain tak boleh buat, saya boleh! My mom pun kata macam tu...
6. Suka shopping barang2 henglish.
Sanggup balik dengan poket kosong asal dapat barang yang saya nak. Duit cukup2 untuk bayar tol je....hehe
7. Suka beg.
Dalam handbag saya ada banyak beg2 kecik. Mak saya kata perangai ni turun dari arwah Opah. Dalam beg ada beg,ada beg,ada beg lagi...Dalam tu pulak macam2 ada. Nak ape mintak je. Dah macam kedai runcit dah.
8. Dulu saya ni pendiam giler.
Sekarang baru pandai nak borak2 ngan orang. Kalau org tengok muka, org kata saya ni sombong. Pada hal tak. 100% x sombong. Tapi kena org lain mulakan dulu la...hehehe...
9. Mudah menangis bila hati diusik.
Dah memang sifat perempuan kann....Tapi kejap je..pastu ok balik..
10. Sangat suka layan tenet.
sanggup mengadap pc berjam2....
Nak tag sape ni ye...Nanti saya update. Kita tengok sape yg kenaaa!!!!!