TEACUP

Semenjak 2 menjak ni minat pulak nak kumpul teacup.Orang lain dah ade melambak2 kita baru nak start. Ingat nak kumpul sebiji je untuk setiap design.Almaklumlah...umah ni tecik je.Klau dah semuanya complete set..alamatnye kena tido khemah. Klau ade yang sudi, boleh la kita bertukar2 teacup. Nanti saya uploadkan design ape yg saya ade. Yang pasti semuanye teacup antik..hehehe....

Saya nak selitkan sedikit kisah Meakin kat sini. Semalam gi Amcorp Mall sbb nak tgk brg2 antik kat situ. Ternampak set pinggan mangkuk Meakin kaler pink dan hijau. Terus tanye pada tokei tu berapa RM.Satu set tu rege dia RM600. Menyesalnye tak beli masa kat kpg dulu. Ada pak cik tu jual RM35 satu set. Dia offer pd saya RM30 je. Mungkin sebab dia tak tahu orang sekarang tengah mencari set2 cenggitu,tu pasal la dia jual murah. Tak pun sebab hati pak cik tu memang mulia. Saya tak nak sbb konon2 nak cari kat tempat lain. Menyesalnye!!!! Tidak!!!! Klau ingat balik, setiap kali tu lah saya nyesal....